fredag 23. april 2010

Dilemma

Jeg har to dilemmaer som jeg må finne ut av fort som mulig egentlig.
Det første er om jeg skal stripe håret eller ikke. Har mørkebrunt hår nå, med noen gylne striper. Men vurderer å stripe det veldig mye for jeg sliter veldig med fett hår. Men samtidig så har jeg i det siste mistet veldig mye hår, og da er det kanskje ikke så lurt å stripe håret. Men jeg har jo lyst til å ordne håret mitt til jeg skal i konfirmasjon neste uke. Men vi får se hvordan det blir.

Det andre dilemmaet er at jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg et par høyhelte sko. Og i går fant jeg disse herlighetene i et Eurosko blad.






Var de ikke fine? Problemet er at de er hvite, også koster de 599,- kr Har lyst til å bruke de i den samme konfirmasjonen jeg skrev om lengre opp. Men vet ikke helt med tanke på at de er hvite.

Q: Hva menere dere om at jeg skal stripe håret ganske lyst?
Q: Syns dere jeg bør kjøpe skoene?

1 kommentar:

  1. Det med at du mister mye hår kan ha med at det nærmer seg sommer? ;) Jeg føler også jeg mister utrolig mye hår når sommeren nærmer seg.. Uff, er hårdotter OVERALT!!

    Kjempekule sko, KJØP DE! :-D

    SvarSlett