tirsdag 6. april 2010

"Det var sommer, det var sol"

Ja, da var man tilbake på skolen igjen etter ferien da. Lite kult.
Nei, men alvorlig talt. Jeg kjenner at jeg er litt skolelei, så det kommer til å bli godt med sommerferie.

Apropos ferie. Det har jo akkurat vært påskeferie og den var herlig.
Første del av ferien ble tilbrakt hjemme, siden jeg måtte jobbe. Men på onsdag dro jeg til Dønna og der ble jeg og Rolf Stian fram til i går. Vi var blant annet på bowling (Strike på første), på fisketur(bilder kommer senere), fest, besøk hos folk, vi slappet av, og vasket bilden.


Vi fikk til og med låne bilen til faren til Rolf Stian, siden han hadde brukket foten, så vi kjørte faktisk hjem i går. Det var ikke så mye trafikk, så det gikk greit å kjøre med sol og fint vær.


Men nå har vi samfunnsfag, så snakkes senere.
Q: Hva gjorde du i påskeferien? (Bilde hentet fra google.no)

1 kommentar:

  1. I påsken var jeg på hytta sammen med Kent Ove :) En liten shoppingrunde i Trondheim ble det også.. Godt å komme hjem etter seks dager uten dusj å ordentlig dass...

    SvarSlett