onsdag 14. april 2010

1,2,3 Omflytting og utbytting


Nå for tiden holder vi på å rydde og flytte om hjemme. Vi har akkurat kastet ut en hvit bokhylle siden den tok så stor plass. Slik ser den ut:


Ting har blitt kastet, gitt bort og pakket ned og rommet ser ganske tomt ut nå.
Planen var at vi skulle kjøpe en mindre hylle(se nedenfor) og to enkle hyller istedet for den gamle store hyllen.

Vi skulle også sette inn en sofa til. Men akkurat nå vet jeg ikke hvordan det blir. Har blitt helt hekta på Interiør etter at jeg begynte å lese bloggen til Christine
Er så mye jeg har lyst til å gjøre hjemme, men det er ikke mye man får plass til på en liten hybelleilighet. Men jeg ser stadig innom forskjellige blogger og blader for å få ideer. Ikea har jo mange ganske smarte, men hva hjelper det når lommeboka er tynnere enn et flatbrød?


Uansett, kommer til å kaste inn et før og etter-bilde når vi er ferdig, så gled dere. Det gjør i allefall jeg.


Q: Er du glad i å flytte om/bytte ut møbler hjemme hos deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar