onsdag 24. august 2011

Fremtidsplaner

Neste uke flytter jeg fra Namsos. Det er rart å tenke på det. Jeg har jo bodd på hybel siden 2009, men da bodde jeg jo i Namsos og hadde jeg familie og venner i nærområdet. Nå skal jeg og kjæresten min flytte til hjemplassen hans, Dønna.  Der skal vi bo ett år mens vi jobber for å tjene inn litt sparepenger til neste år. Vi har allerede vært å sett på leilighet og den var fin, selv om det er litt som må gjøres med den.

Vi i vennegjengen har flyttet til forskjellige plasser dette året. Drammen, Toten og Trondheim for å nevne noen av dem. Men neste år samles vi alle forhåpentligvis i Trondheim.  Der skal jeg  studere til å bli enten førskolelærer eller sykepleier. Hvis jeg ikke slår inn på noe annet da.

Forrige uke startet skolene her i Trøndelag og det var skikkelig rart å ikke være en av elevene etter å ha gått på skole i 13 år. Men det var skikkelig godt å kunne sove lenge mens de andre måtte opp tidlig for å rekke skolebussen. Også er det jo veldig greit å ikke ha noen lekser som ligger i sekken og hyler på meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar