torsdag 2. september 2010

Kjøring

Nå er vi ferdige på skolen etter tre timer med sløving. Men jeg skal sitte å vente på kjøreskolelæreren min som skal hente meg om en halvtime.

I dag skal jeg ha den siste kjøretimen før oppkjøringen som er om... ja, det er en hemmelighet. Det kommer vel et innlegg om det den dagen.
Jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig til å kjøre opp, det blir så godt å slippe å gruve seg til oppkjøringen. I tillegg så blir det jo en stor frihet.

Det blir vel ikke bil med det første, men en av de jeg kunne tenke meg er den her:

Men det er jo årets modell, så den koster vel en halv million eller noe sånt.

Q: Har du førerkort?
Q: Har du bil?

3 kommentarer:

  1. Begynner nesten å bli lei av å se den bilen.. Du må vel vinne i lotto å kjøpe den, så kan jeg få se den in real life :-D Å sitte på da ofc...

    SvarSlett
  2. Haha, skal kjøpe Lotto kupong i morgen:D

    SvarSlett