tirsdag 17. november 2009

Du vil prøve og spise en sokk, men du failer og kveles.

Ja, sånn går det når man ikke har noe å gjøre i timene, og sitter å holder på med facebook. Tror ikke så veldig mye på det der phrases tullet, men det er morsomt hvor mye tull de faktisk finne på.

Får dårlig samvittighet når jeg ser hvor utrolig lenge det er siden jeg har blogget, men jeg har rett og slett ikke giddet å gjør det, men nå har jeg tenkt å gi det et nytt forsøk. Det kommer kanskje ikke et innlegg hver dag, men skal prøve å få blogget et par ganger i uken i hvertfall.

For ca to uker siden, så fikk jeg forresten kjøpt meg speilreflekskamera, Canon EOS 500D, så nå kommer det kanskje litt mer personlige bilder også. Hurra!


Jeg gleder meg utrolig mye til fredag, for da skal jeg, Rolf Stian(typen) June,Kent Ove(typen til June), Sunniva, Elise og Julie på kino for å se New Moon. Men er litt redd for å ha for høye forhåpninger etter å ha lest boken to ganger. Men vi gleder oss uansett.




Q: Har du speilrefleks? I såfall, hvilken?
Q: Skal du se New Moon?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar